Kérdésed van?

Kérdésed van?

A termékről

  • Hogyan lehetséges, hogy a növényeknek nem kell vizet adnom?

Az üvegben kialakított életfeltételek a növények természetes élőhelyének sajátosságait imitálják.

A tápanyagok speciális összetételének köszönhetően az üvegekben egy saját ökoszisztéma alakul ki.

Mivel ez egy teljesen zárt, önfenntartó rendszer, így növényeinknek sem vízre, sem tápoldatra, csakis egy gondosan megválasztott helyre és egy kis szeretetre van szüksége!

 

  • Hogyan viseljem gondját a Growing Concepts növényemnek?

A terráriumot közvetlen napfénytől védett helyre tedd. A közvetlen napfény hatására a terrárium belsejében a hőmérséklet hirtelen megemelkedhet, aminek hatására a terráriumban lévő növény égési sérüléseket szenvedhet, levelei fonnyadtá válhatnak.
Amennyiben a levegő hőmérséklete tartósan 15 fok alá süllyed, illetve 25 fok fölé emelkedik, a növény szintén sérülhet.
Az üveg egyik belső falán megjelenő párakicsapódás azt jelzi, hogy a növény helyét jól válaszottad meg, az anyagcsere beindult.
A növénynek általában 1 hétre van szüksége ahhoz, hogy hozzászokjon az új helyéhez. 

 

  • Mennyi ideig élnek az üvegben a növények?

A növények élettartamát a terrárium helyének helyes megválasztásával (18 és 25 fok közötti, lehetőleg állandó hőmérsékletű, közvetlen napfénytől védett hely) maximalizálhatjuk. Az egyes növények élettartama változó lehet, a mintadarabok többségénél azonban azt tapasztaltuk, hogy egy évnél tovább élnek.

 

  • Az üveg fala párás - mit tehetek ez ellen?

Az üveg egyik belső oldalán lévő páralecsapódás normálisnak tekintendő, a növény anyagcseréjének természetes velejárója. 

A párafolt mérete a növény helyének megfelelő megválasztásában lehet segítségünkre. Amennyiben a párafolt növekszik, vagy az üveg belső falának több, mint a felét beborítja, csökkentve ezzel az üveg átláthatóságát, helyezd át a növényt egy kevésbé napfényes, hűvösebb helyre!

 

A rendelés menetéről 

  • Hogyan adhatok le megrendelést?

Rendelés leadására webáruházunkban lehetőség.

Ha egy termék csak „RENDELÉSRE” megjelöléssel kapható, úgy annak beszerzését a rendelés leadását követően kezdjük meg és a folyamat során tájékoztatunk a várható beérkezésről. 

 

  • Van lehetőségem a már leadott megrendelésemet módosítani?

A még ki nem számlázott megrendelések esetében telefonos/emailes egyeztetést követően lehetőség van:

  • másik fizetési módra váltani,
  • házhoz szállítással kért rendelések esetén másik szállítási címet megadni,
  • tételt törölni vagy végső esetben a teljes rendelést lemondani.

Számlázott rendelések módosítására már nincs lehetőség.

 

  • Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

A megrendeléseket Budapesten, az M0 vonalán belül eső településeken, valamint a budai agglomeráció teljes területén speciálisan növények kézbesítésére szakosodott futárszolgálat szállítja házhoz. Mivel a növények speciális igényűek (nem fordíthatóak oldalra, fejjel lefelé, törékenyek, illetve nem tehetők ki közvetlen napsütésnek és szélsőséges hőmérsékleti ingadozásoknak), gyűjtőszállítmányozásban nem szállíthatók.

A házhozszállítás jelenleg csak ebben a régióban megoldott. 

30.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!

Amennyiben fent meghatározottaktól eltérő magyarországi településről szeretne rendelést leadni, kérem, lépjen kapcsolatba velünk a gondozasmentes@gmail.com e-mail címen!

Térítésmentes, személyes átvételre partnerüzletünkben, a Babaverdánál (1211 Budapest, Posztógyár u. 1.) van lehetőség. Ezen az átvételi ponton jelenleg készpénzes fizetésre van lehetőség. 

Pontosan mely településekre szállítanak?

Jelenleg az alábbi településekre szállítjuk ki a növényeket, a szállítási területünk azonban folyamatosan bővül.



  • Hogyan fizethetek?

Banki átutalással: a termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted az alábbi bankszámlaszámra: 

Kiptrend Kft
CIB Bank
10700608-70796333-51100005

Bankkártyás fizetéssel: a rendelés értékét bankkártyával is kiegyenlítheted a Simplepay (OTP Mobil) biztonságos fizetési rendszerén keresztül. 

Utánvétellel: amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Az utánvétfizetés készpénzzel történhet.

 

  • Pontosan melyik településekre szállítanak?

Jelenleg Budapestre, az M0 vonalán belül eső településekre és a budai agglomeráció teljes területére szállítunk:

    • Budapest teljes területe
    • Abony
    • Alcsút
    • Baracska 
    • Biatorbágy
    • Bicske
    • Budajenő
    • Budakalász
    • Budakeszi
    • Budaörs
    • Csabdi
    • Csobánka
    • Diósd
    • Dunaharaszti
    • Dunakeszi
    • Ecser
    • Érd
    • Etyek
    • Felcsút
    • Gyál
    • Gyúró
    • Halásztelek
    • Herceghalom
    • Kajászó
    • Mány
    • Martonvásár
    • Nagykovácsi
    • Óbarok
    • Páty
    • Perbál
    • Pilisborosjenő
    • Piliscsaba
    • Pilisjászfalu
    • Pilisszentiván
    • Pilisvörösvár
    • Pomáz
    • Pusztazámor
    • Remeteszőlős
    • Solymár
    • Sóskút
    • Százhalombatta
    • Szentendre
    • Szigethalom
    • Szigetszentmiklós
    • Tabajd
    • Taksony
    • Tárnok
    • Telki
    • Tinnye
    • Tordas
    • Tököl
    • Törökbálint
    • Üröm
    • Vál
    • Vecsés
    • Zsámbék

Amennyiben olyan magyarországi településről szeretne rendelést leadni, amely nem szerepel a fenti listában, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a gondozasmentes@gmail.com e-mail címen!

 

  • Sérülten kaptam meg a csomagot, mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében rögzítésre kerül. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék nevével együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36203649423-as telefonszámon!

A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!