Rendelés menete

Rendelés menete

  • Hogyan adhatok le megrendelést?

Rendelés leadására webáruházunkban lehetőség.

Ha egy termék csak „RENDELÉSRE” megjelöléssel kapható, úgy annak beszerzését a rendelés leadását követően kezdjük meg és a folyamat során tájékoztatunk a várható beérkezésről, ami jellemzően legfeljeb 8-10 munkanapot vesz igénybe. 

 

  • Van lehetőségem a már leadott megrendelésemet módosítani?

A még ki nem számlázott megrendelések esetében telefonos/emailes egyeztetést követően lehetőség van:

  • másik fizetési módra váltani,
  • házhoz szállítással kért rendelések esetén másik szállítási címet megadni,
  • tételt törölni vagy végső esetben a teljes rendelést lemondani.

Számlázott rendelések módosítására már nincs lehetőség.

 

  • Hogyan fizethetek?

Banki átutalással: a termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted az alábbi bankszámlaszámra: 

Kaiser Péter E.V.
Gránit Bank
12100011-17925053-00000000

Bankkártyás fizetéssel: a rendelés értékét bankkártyával is kiegyenlítheted a Simplepay (OTP Mobil) biztonságos fizetési rendszerén keresztül. 

Utánvétellel: amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Az utánvétfizetés készpénzzel történhet.

 

  • Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

40.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes! Az ennél kisebb értékű megrendelések házhozszállításának díja 1.990 Ft

Minden termékünk térítésmentes, személyes átvételére partnerüzletünkben, a Babaverdánál (1211 Budapest, Posztógyár u. 1.) van lehetőség. Ezen az átvételi ponton jelenleg készpénzes fizetésre van lehetőség. 

Click & Grow termékek és a Növényékszerek szállítása futárszolgálat segítségével az ország teljes területén megoldott.

Floráriumaink és Zuzmóképeink speciális igényűek (nem fordíthatóak oldalra, fejjel lefelé, törékenyek, illetve nem tehetők ki közvetlen napsütésnek és szélsőséges hőmérsékleti ingadozásoknak), gyűjtőszállítmányozásban nem szállíthatók. Ezért házhozszállításukat Budapesten, az M0 vonalán belül eső településeken, valamint a budai agglomeráció teljes területén speciálisan növények kézbesítésére szakosodott futárszolgálat végzi. 

 

 

A Floráriumokat és Zuzmóképeket jelenleg az alábbi településekre szállítjuk ki:
    • Budapest teljes területe
    • Abony
    • Alcsút
    • Baracska 
    • Biatorbágy
    • Bicske
    • Budajenő
    • Budakalász
    • Budakeszi
    • Budaörs
    • Csabdi
    • Csobánka
    • Diósd
    • Dunaharaszti
    • Dunakeszi
    • Ecser
    • Érd
    • Etyek
    • Felcsút
    • Gyál
    • Gyúró
    • Halásztelek
    • Herceghalom
    • Kajászó
    • Mány
    • Martonvásár
    • Nagykovácsi
    • Óbarok
    • Páty
    • Perbál
    • Pilisborosjenő
    • Piliscsaba
    • Pilisjászfalu
    • Pilisszentiván
    • Pilisvörösvár
    • Pomáz
    • Pusztazámor
    • Remeteszőlős
    • Solymár
    • Sóskút
    • Százhalombatta
    • Szentendre
    • Szigethalom
    • Szigetszentmiklós
    • Tabajd
    • Taksony
    • Tárnok
    • Telki
    • Tinnye
    • Tordas
    • Tököl
    • Törökbálint
    • Üröm
    • Vál
    • Vecsés
    • Zsámbék

Amennyiben olyan magyarországi településről szeretnél rendelést leadni, amely nem szerepel a fenti listában, kérünk, lépj kapcsolatba velünk a gondozasmentes@gmail.com e-mail címen!

 

  • Sérülten kaptam meg a csomagot, mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében rögzítésre kerül. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék nevével együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36203649423-as telefonszámon!

A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!